Przekuj relacje w zysk w czasie trudności gospodarczej

Izba Gospodarcza z Wodzisławia Śląskiego we współpracy z firmą szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center przygotowała bezpłatny webinar “Przekuj relacje w zysk w czasie trudności gospodarczej”. Wyniki wcześniej przeprowadzonej ankiety wśród przedsiębiorców z naszego rynku pokazały, że największą potrzebą jest w tym momencie wiedza oraz umiejętności w temacie budowania sprzedaży i relacji biznesowych.

 

Kryzys i zmiany rynkowe wywołane koronawirusem wpływają nie tylko na funkcjonowanie każdej firmy, ale również na zmianę zachowań Klientów. Pomimo dodatkowych trudności w prowadzeniu biznesu, jak np. zmiana trybu pracy, których przysporzył lockdown, jedno się nie zmieni – nadal trzeba sprzedawać i docierać coraz szerzej ze swoim produktem czy usługą, by zadbać o płynność finansową firmy. Klienci nie tylko znają już „sztuczki” sprzedażowe, ale w czasie trudności gospodarczej i cięcia kosztów, gdy nie każda usługa czy produkt jest “pierwszej potrzeby”, z niechęcią i dystansem podchodzą do decyzji zakupowej. Dla niejednego przedsiębiorcy z nas jest to najpoważniejszy test w życiu, w którym musimy zaadaptować, naszych pracowników, nasze firmy i siebie do nowej sytuacji. 

Każdego dnia jesteśmy zmuszeni pokazywać, że jesteśmy na rynku i stale się rozwijamy po to, by dostarczać wartość dla naszych Klientów. Jak to zrobić? Jak budować najlepsze doświadczenia zakupowe? Jak sprawić, żeby klienci byli zachwyceni profesjonalizmem i poziomem obsługi?

Mamy dla Ciebie odpowiedzi na te pytania. Uczestnicząc w bezpłatnym webinarze otrzymasz od nas narzędzia do lepszego budowania relacji z nowym oraz obecnym Klientem. Co dokładnie będzie w programie?

* trudności i błędy w budowaniu relacji – na co, zwłaszcza teraz, należy zwrócić uwagę? Jak zmieniły się zachowania? Jak dziś myśli Klient? Czego unikać, by nie zrazić do siebie potencjalnych Klientów?

* budowanie zaufania i pozytywnego doświadczenia wśród Klientów – jakie są aktualne potrzeby obsługowe i jak je zaspokoić, aby przyciągnąć Klientów i sprawić, by stali się lojalni mojej firmie?

* efektywna komunikacja z Klientami – jak nią zarządzać, by budować przewagę konkurencyjną? Jak skutecznie komunikować Klientom, co masz im do zaproponowania?

* Q&A – sesja pytań i odpowiedzi

 

Wykorzystaj w pełni wszystkie szanse, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż! Zapisz się już teraz na darmowy webinar i bądź z nami 27 sierpnia!

 

Poniżej formularz do zapisu, zostaw tam również komentarz co przede wszystkim interesuje CIę w temacie relacji i zwiększenia sprzedaży, a poruszymy to na webinarze.

 

Webinar poprowadzi Adam Pluciński – Trener Biznesu, ekspert od standardów i dobrych praktyk obsługi Klienta. Został wybrany jedną z 25 najważniejszych osób w branży Customer Care minionego roku. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center